منتدى بنات
منتدى بنات
منتدى بنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى بنات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الولد الكداب

كاتب الموضوعرسالة
يسرا
مشرفة قسم الانمي
مشرفة قسم الانمي
يسرا

الولد الكداب Empty
مُساهمةموضوع: الولد الكداب   الولد الكداب Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 4:35 am

السلام عليكم يا بنات جبتلكم اليوم قصة عن كدب الولاد اسيبكم مع القصة
------------------------------------------------------------
كان فى يوم بنت عزلت من بيتها وسكنت فى منتقة فيها الولاد والبنات كتيييييير وبعد شهر تقريبا البنت صاحبت بنات واولاد وكان عمر البنت 13 عاما بس كان فى ولد شكله جميل جدا وكان اسمه يوسف بس كانت كل البنات بتعشقه بس هو كان بيحب البنت اللى سكنت جديدة وهى كان نفسها تتعرف عليه بس هو اللى جه يتعرف عليها وعرفها على نفسه واتصاحبه وجه فى يوم كانو كل بنات واولاد المنتقة بيلعبو لعبة اسمها لعبة الصراحة وجه حد يسال يوسف اى بنت بتحبها من اللى اعدين قال انا بحب بنت والكل عارف اللى هى قاله انا عارف بس ممكن تقول هى مين علشان تعرف قاله انا بحب البنت الجديدة فا البنت اتكسفت وراحت ايما من اللعبة فراح قالها لو كنتى زعلانا اعتبرينى ما اولت حاجا فقالتلو ات لاتعرف يا يوسف كم انتظرتك لكى تبوح لى با كلمة بحبك انت لا تعرف وانا افكر فيك طوال النهار والليل وانتظر ميعادى لكى تسمح امى اليى با النزول لكى اراك فقال لها لماذا خرجتى من اللعبة فقالت له كانت كل البنات ينظرو اللى باحتقار لان كل البنات تحبك فقال لها انا لااحب غيرك لانك موئدبة وخجولة ودائما هادئة وغير كل هذا انتى مثالا فى الجمال فقالت له وانت ايضا يا يوسف بنات يقفقال لها هيا بنا نرجع ونكمل اللعبة وبعد زالك كان كل البنات يقول له اماذا قال ا كنت تقولونماذا قالت كان يقول لى شيئا فحذب فقال يوسف لبنت اخرى انا احبك فقالت له ان تحب البنت الجديدة فقال لها لا انا احبك انتى لما البنت الجديدة عرفت وقعت على الارض لاتحس بشى فاخذوها الى امها وتعالجت اما الولد ماذال يكدب على البنات وهذه القصة تفيدك فى شى ان لا تعطى احساسك وقلبك الى اى احد تحبينه لان البنت جوهرة يجب ان تتاكدى انهو يحبكى ان شاء الله الموضوع ينال اعجابكم وعلى فكرة انا البنت الجديد لان هذى قصتى وانا اقول لكى لا تعطى قلبق لاى احد تحبينه يجب ان يكون يحبك هو اكثر لان جرح الحب صعب وانا اخاف عليكم

عدل سابقا من قبل يسرا في الخميس أبريل 08, 2010 6:09 am عدل 1 مرات
يسرا
مشرفة قسم الانمي
مشرفة قسم الانمي
يسرا

الولد الكداب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الولد الكداب   الولد الكداب Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 4:38 am

ان شاء الله تتعلمو من الموضوع
يسرا
مشرفة قسم الانمي
مشرفة قسم الانمي
يسرا

الولد الكداب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الولد الكداب   الولد الكداب Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 8:38 am

ليش ما فى رد متشكرا يا بنات
يسرا
مشرفة قسم الانمي
مشرفة قسم الانمي
يسرا

الولد الكداب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الولد الكداب   الولد الكداب Icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 8:39 am

انا كنت عيزا افيتكو وبس ما اسحق هيك المعاملة
يسرا
مشرفة قسم الانمي
مشرفة قسم الانمي
يسرا

الولد الكداب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الولد الكداب   الولد الكداب Icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 1:08 pm

انتو عرفين يا بنات انا زوت شوى فى القصة يعنى انا مو اغمى على
يسرا
مشرفة قسم الانمي
مشرفة قسم الانمي
يسرا

الولد الكداب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الولد الكداب   الولد الكداب Icon_minitimeالأحد أبريل 11, 2010 7:44 am

ماشى يا بنات 23 بنت دخلت وما ردت

الولد الكداب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الفرق بين الولد والبنت